Wednesday, February 11, 2009

jalan-jalan ke taman boye

hari ni aku ng my lovely hubby merended ke taman boye kt sandakan.. wow mmg besar2 giler boye kat ctu..sbelom ni aku juz tgk kt dalam tv je..tgk live pon mase aku standard brape ntah..kt zoo KL..tp yg aku tgk boye live ni mmg beso sgt2 la..boye sungai kn..ade la sebeso papan plywood. Bayangkan bknnye sekor..berpuluh-puluh ekor ade kt situ..selain dari tu byk ag binatang yg ade kt crocodile farm sandakan tu..di sini aku dh upload kn gambar bersama binatang2 kt situ..hope u all enjoy it..
malam tu kami bermalam kt Winho Lodge..motel kecik je..byran pon berpatutan..boleh la bt kami berdua yang sentiasa merancang budget..hehhe..jgn marah sesape yg berkenaan tu yer..pagi esok tu kami ke tamu..bwh motel tu je..beso jgk tamu..oo lupe tamu tu kalu kat semenanjung pasar..tp kat cni diorang panggil tamu..mcm2 ade jual..makanan,pakaian(bundle lambak kt cni),brg2 perhiasan,mutiara(yg plg kaum2 hawa suke kalo dtg ke cni),binatang pon ade jual tau(puppy,kitten,rabbit,goldfish,n byk lg la)..huh kalo org kaki shopping mmg suke la tmpt2 cenggini..aku bkn x suke shopping tp budget.keh keh keh...

No comments:

Post a Comment